Mi?rcoles, 17 de diciembre de 2008
Publicado por a333 @ 19:53  | documentos asociacion
Comentarios (0)  | Enviar

Este era el orden del día que llevamos a la reunión mantenida hoy de 6 a 7 y media de la tarde.

Ribadeo, 17 de decembro de 2008

 

 

TEMAS A TRATAR

 

 

1.                Unha vez restauradas as cabezas dos cocos e cabezudos,  ¿para cando unha reglamentación para o seu coidado?

2.                ¿Cando ten pensado proceder o nomeamento das rúas que non teñen nome?

 

            Existe un acordo do CONSELLO SECTORIAL DA MULLER (16 de outubro de 2008) no que se pide que se lles de a varias rúas os nomes de Ernestina Mansilla,  Amadora Suárez e Saudade.

            Existen escritos presentados no concello en relación a darlle o nome dos Remeros de Ribadeo e Amando Suárez Couto  as rúas que están sin “bautizar”

 

 

3.                Enterados de que ó Concello de Ribadeo vai a ser beneficiado cunha cantidade superior ó millón de euros procedentes das axudas contra a crise que ten pensado poñer en marcha o Goberno Central, e que os grupos políticos chegaron ó acordo de invertir estos cartos no casco urbán e nas parroquias,  quixéramos plantexarlle que estudie a posibilidade de incluir,  entre os proxectos susceptibles de ser executados con este plan,  as seguintes infraestructuras municipais:

 

            Forte San Damián

            Cine Teatro

            Oficina de Turismo (antiga)

            Casa da Ría

 

  

 

 

4.                Acaba o concello de estrear unha novidosa páxina web. ¿Sería posible incluir todo o comercio-empresas locais nela?  Parécenos que nestos momentos de crise pode ser unha axuda que non lle supón esforzo ningún ás  arcas municipais

 

5.                A Atalaia ten na actualidade,  e debido a súa intensa e diversificada actividade,  unha prioritaria necesidade:  un  LOCAL. ¿Sería posible contar cun espazo nalgún edificio municipal? ¿Casa da Cultura?


Al primer punto, que estudiará el tema de un Reglamento, Disposición para el cuidado de los Cocos y Cabezudos y que este mes se iría buscar las cabezas de los Cocos. (De finales del S.XIX ) 

Del segundo punto. Que acuerdo del Consejo Sectorial de la Mujer tendria que cumplirse y que de los otros nombres propuestos más asociaciones tenían presentadas propuestas en otros sentidos pero que se llevaría a primeros de año el tema a Pleno.
De los edificios propuestos por nosotros para su restauración con los fondos que pone en marcha el Gobierno Central. La Casa da Ría si se arreglará con esos fondos. Que están los técnicos del ayuntamiento haciendo cuentas sobre las propuestas de todos los grupos políticos y que cuentan arreglar varias calles de interés de todos como por ejemplo: Carlos III, Lazúrtegui.
Para la Oficina de Turismo tienen pensado pedir una subvención a la Diputación Provincial.
Del Fuerte San Damián retomar la idea de la explotación de la cafetería por una empresa (mediante el sistema de públcia subasta) y que se encargue de mantener la zona de exposiciones, servicios, el fuerte en si a disposición del público en general.
En el punto cuatro ya se está cumpliendo lo que pediamos desde Atalaia, es decir incluir todo el comercio-empresas locales http://www.ribadeo.org/comercios.php?lg=gal cierto que no está completa, pero se está trabajando en ello.
Hemos pedido también que se incluyan las asociaciones registradas en el Ayuntamiento y se nos ha dicho que si.

El último punto el más díficil. Que pronto se dispondrá de espacios, probablemente habrá que compartirlos, para todas las asociaciones ... pero por el momento que  se mirará.

Desde Atalaia satisfechos con todo lo tratado.


Comentarios